tiistai 16. elokuuta 2011

Viikko ja muutama tunti, niin ollaanki jo lentokentällä !!

Heipähei, nyt alkaa viimesen viikon lähtölaskenta.  Tässä on ollu kaikkee tekemistä kuluneen viikon aikana. Kaupungilta vähän lisää tuliaisia hommattu, meilejä ja valokuvia lähetelty isäntäperheen kanssa. Mun huoneestakin tuli kuva, oli kivan näkönen ja siel on vaaleenvihreet seinät, oujee! Oon yrittäny järjestää mun (suomen) huoneessa jonkinlaista suursiivousta ennen ku lähen, niin on sitte hyvä tulla takasi sinne vuoden päästä. Molemmat isovanhemmatki on käyny mua moikkaamassa vielä :) ! Viikonloppuna olis tarkotus pienet läksiäiset pitää lähikavereille.
Alkaa oikeesti jo jännittää tuo lähtö...jotenki ei vaan voi tajuta vielä, että viikon päästä keskiviikkona istun jo matkalla maailman toiselle puolen,hui.

                                     Osku hengessä mukana :)
                              
Meille tuli lentotiedot ja kasa erilaisii papereita eilen postissa plus yfu.n passipussi ja matkalaukkutagit. Lentoreitti on siis Helsinki - München - Washington D.C. - Chicago - Minneapolis ja siitä vielä autolla puolentoista tunnin matka tulevaan kotiini. Yhteensä matkustan siis yli 24h putkeen(lentomatkoineen ja odotteluineen)  ja nukkumisesta ei välttämättä tietoakaan, ellei koneessa saa nukuttua. Siispä, virkeänä tapaamaan perhettä ensikertaa...:D
Tulevasta koulusta sen verran, että kuljen bussilla ja host-äiti lupasi pitää huolen, että oon koulun kuorossa mukana. Meen luultavasti myös tyttöjen lentopallojoukkueeseen vaikka en mikään lentopalloilija olekkaan! Kuulosti vaan paremmalta vaihtoehdolta mulle, kun cheerleadingi oli vaihtoehtona :D Pääsen myös uimaan sinne kuntosalille, missä mun host-äiti on töissä! Great :)
Kirjottelen lisää varmaan ens viikolla ennen lähtöä!

-annu & osku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti